Livrare si retur

Livrarea comenzilor

  • Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea "Comenzi".

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea "Comenzi".

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la numarul de telefon 0734 468 470 in intervalul orar 9:00-17:00 de luni pana vineri.

Modalitati de livrare pentru produsele vandute de elSales

  • Livrare prin curier Sameday (standard) 

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 300 lei.

Taxa de livrare este de 20 lei pentru comenzile care contin produse cu valoare mai mica de 300 lei.

Comenzile plasate de luni pana vineri in intervalul orar 9:00-15:00 vor fi expediate in aceeasi zi. Comenzile plasate vineri dupa ora 15:00 pana luni la ora 9:00 vor fi expediate incepand cu ziua de luni.

  • Ridicarea produsului din magazinul Showroom elSales situat in Municipiul Calarasi, strada Bucuresti, nr 5

Serviciul de ridicare personala din showroom-ul elSales este marcat in pagina produselor eligibile si la finalizarea comenzii, in sectiunea Livrare.

Livrarea in showroom este gratuita pentru toate comenzile plasate direct in showroom, precum si pentru comenzile plasate online sau telefonic.

Returul comenzilor

Conditii generale pentru returul produselor vandute de elSales:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Asigura-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat produsul sa nu contina nici o data cu caracter persona lsi sa poata fi adus la versiunea initiala de software.

  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.

  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

  • Nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, daca produsele au licente OEM activate sau daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Modalități de retur

In cazul in care un produs se returneaza direct la showroom-ul elSales si se opteaza pentru banii inapoi, restutuirea se va face in functie de modalitatea prin care a fost efectuata plata initial.

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la: 

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

Retur produse

Dreptul de retragere dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale

 1. "Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta decat costurile directe legate de returnarea produselor" - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

2. Conform art.16 din actul normativ mai sus mentionat, "Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale: i) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare. Programele informatice sau inregistrarile audio sau video furnizate impreuna cu dispozitive electronice sau separat nu pot fi returnate dupa desigilare. Aceste informatii sunt mentionate pe site-ul de expunere spre vanzare al produselor. Consumatorul fiind informat de categoria din care fac parte aceste produse si exceptarea prevazuta de actul normativ privind returul, prin achizitie, consimte tacit asupra exceptarii dreptului de retur.

3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, pentru categoriile de produse care nu sunt exceptate, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:

a) de a folosi modelul de formular de retragere prevazut in actul normativ

b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract pe un suport durabil

c) de a completa si de a transmite in format electronic, pe site-ul profesionistului, fie modelul de formular de retragere prevazut in partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.

Profesionistul, SC ELECTRONICS SALES SRL nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist. "Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.”

4. "Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.”. Profesionistul ramburseaza contravaloarea produsului folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii. "Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, profesionistul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii. Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor”. Produsul va fi returnat integral de preferat cu ambalajul nedeteriorat, cu accesoriile, manualele de utilizare si premiile (daca au fost oferite in cadrul unor promotii). Daca valoarea produsului returnat in intervalul prevazut de lege a fost diminuata din vina utilizatorului (in perioada de 14 zile produsul trebuie utilizat doar pentru testarea modului de functionare) sau devine nevandabil, atunci suma restituita consumatorului va fi diminuata intemeiat conform legislatiei in vigoare. Dupa primirea produsului se transmite catre consumator o notificare scrisa (pe e-mail) prin care confirmam receptionarea coletului, iar produsul se preda catre service pentru verificarea integritatii si functionalitatii doar daca s-au respectat termenele legale mai sus mentionate, in caz contrar se instiinteaza clientul prin email pentru inapoierea produsului pe cheltuiala acestuia. Dupa verificarea produsului in service, se intocmeste de catre un specialist service un document privind diminuarea valorii produsului (daca este cazul) si se va restitui contravaloarea acestuia.

5. Pentru detalii suplimentare privind returnarea produselor comercializate de SC ELECTRONICS SALES SRL ne puteti contacta prin email la comenzi@elsales.ro si telefonic la numarul 0734 468 470.